מערכת הנסיעות החדשה של יאט"א לייעול תהליכי ההגירה

מערכת הנסיעות החדשה של יאט"א לייעול תהליכי ההגירה

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) השיק מערכת תיעוד ואימות נסיעות משודרגת בשם Timatic AutoCheck כדי לתמוך בנסיעות ללא מגע ולשפר את חוויית הנוסע.

על פי ההודעה לעיתונות של יאט"א, המערכת המחודשת, המתבססת על ההצלחה של קודמתה, כוללת מספר שיפורים כדי להפוך בדיקות מסמכים לאוטומטיות, לפשט תוכן רגולטורי, לספק הוראות מותאמות אישית ולהציע המלצות מעשיות לנוסעים.

פישוט דרישות מורכבות

עם הבדיקה האוטומטית הטימטית החדשה, IATA פישטה את הניסוח של תקנות נסיעה מורכבות כדי להקל על הנוסעים להבין אותן.

נוסעים כבר לא צריכים מומחיות בטרמינולוגיה או תקנות ארוכות, כמו מידע ברור ותמציתי מוצג עכשיו.

על פי סקר הנוסעים העולמי האחרון של יאט"א, 36% מהנוסעים אומרים שכללי ויזה מורכבים מרתיעים אותם מלבקר ביעדים מסוימים.

לכן, ייעול הדרישות יכול, להגביר את הנסיעות.

על-ידי נקיטת גישה מונחית נתונים, המערכת מנחה את המשתמשים באופן אינטראקטיבי בכל שלב תאימות, ומבטיחה שיש להם מסמכים מתאימים כדי לעמוד בכללי הכניסה.

נוסעים יכולים להזין פרטים כדי לקבל תשובות מותאמות אישית.

שיפור אפשרויות השירות העצמי

האוטומציה המשופרת של Timatic AutoCheck מאפשרת גם לחברות תעופה לשלב את המערכת בפלטפורמות הצ'ק-אין.

זה מאפשר לנוסעים לאמת באופן עצמאי מסמכי נסיעה וסטטוס תאימות באמצעות אפשרויות שונות לשירות עצמי.

בניגוד למסירת מידע בלבד, המערכת המשודרגת מציעה הוראות ספציפיות כדי שמשתמשים יוכלו לטפל במהירות בכל בעיה.

בין אם בודקים את דרישות הוויזה, הבריאות או הכניסה, ניתנות המלצות מעשיות כיצד להמשיך ולציית.

תמיכה בנסיעות ללא מגע

עם תנועת הנוסעים הצפויה להכפיל את עצמה עד 2040, אופטימיזציה של תהליכים בשדה התעופה היא קריטית.

התכונות של Timatic AutoCheck ימלאו תפקיד חיוני במעבר לנסיעה ללא מגע.

הסקר האחרון של יאט"א גילה כי 87% מהנוסעים מוכנים לשתף נתוני הגירה כדי להאיץ את ההגעה לשדה התעופה, לעומת 83% בשנת 2022.

ניצול פתיחות זו לתהליכים מקוונים ולשיתוף מידע הוא חיוני.

תגובה למשוב מטיילים

השיפורים מגיעים בתגובה לכך שנוסעים רוצים שירותי ויזה דיגיטליים נוחים יותר.

מבין אלה הזקוקים לוויזה, 66% מעדיפים להשיג אותן באינטרנט לפני הנסיעה, בעוד שרק 20% העדיפו את האפשרות של קונסוליה פנים אל פנים.

חוויה חלקה מקצה לקצה

"Timatic AutoCheck מייצג אבן דרך ביעילות הנסיעות", אמר פרדריק לגר מיאט"א.

מעבר לניווט קל בתקנות, הוא מאפשר לחברות תעופה, מפעילים וסוכנים לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולשלב אימות מסמכים בנסיעות ללא מגע.

שחקנים גדולים כמו אמדאוס, Hitit ו-Sabre כבר משדרגים את המערכת, ועובדים לקראת נסיעה נטולת חיכוך.

עם למעלה ממיליארד בדיקות מסמכי נוסעים מדי שנה, Timatic הייתה המקור המוביל לדרישות נסיעות בינלאומיות מאז שנות השישים. הדיוק שלה מסתמך על תשומות מגוונות מממשלות, חברות תעופה ושדות תעופה.

Timatic AutoCheck המשודרגת נועדה להניע את התעשייה קדימה ולאפשר חוויות נסיעה חלקות מקצה לקצה.

אינטגרציה אפשרית עם ETIAS

Timatic AutoCheck עשויה בסופו של דבר לשלב בדיקות זכאות של TIAS.

עם זאת, נוסעים הנוסעים לאיחוד האירופי (EU) עדיין יצטרכו להבטיח אישור חדש זה לפני הנסיעה לאחר יישומו.

מערכת המידע וההרשאות האירופית לנסיעות, שתושק במאי 2025, תחייב מבקרים מיותר מ-60 מדינות לקבל את אישור הנסיעות האלקטרוני של ETIAS לפני הנסיעה.

נוסעים לטווח ארוך מתמודדים עם דרישות מתמשכות

בעוד Timatic AutoCheck יקל על אימות מסמכים עבור טיסות, מבקרים לטווח ארוך באיחוד האירופי עדיין צריכים לנווט בהליכי הגירה מורכבים.

בין אם מגישים בקשה כמשפחה, משקיע, נווד דיגיטלי, סטודנט או במסלולים אחרים, אנשים המבקשים להישאר מעל 90 יום חייבים להמשיך לעמוד בתנאי ויזה או אשרת שהייה.

Timatic AutoCheck אינה משנה מדיניות זו בשלב זה.

עם זאת, הטכנולוגיה שלה עשויה להתרחב כדי לסייע למטיילים לאשר את הזכאות לתוכניות שהייה ארוכה ותושבות.

השלב הבא במסעות חלקים

השקת Timatic AutoCheck המחודשת מייצגת צעד חיובי לקראת חוויות נסיעה יעילות ונטולות חיכוכים.

על ידי מינוף הטכנולוגיה כדי לפשט תהליכים, להדריך נוסעים ולתמוך באפשרויות שירות עצמי, המערכת שואפת להחליק את אחת הפעילויות המייגעות יותר בשדה התעופה - אימות מסמכים.

כאשר חברות תעופה וספקי טכנולוגיה כבר משלבים את המוצר והנוסעים פתוחים במידה רבה לשיטות תיעוד דיגיטליות, לבדיקה האוטומטית של Timatic יש פוטנציאל חזק להפחית את הטרחה ולהאיץ את הנסיעה בשדה התעופה.

בעוד שהאימוץ ברחבי התעשייה ייקח זמן, IATA הכינה את הקרקע לדור הבא של מערכות נסיעות חכמות ואינטראקטיביות.